Multiplayer oyun stili
EA’nın CEO’su Andrew Wilson yeni serinin, 2015 yılındaki versiyonunun piyasaya ilk çıkışındaki içeriğin üç katı fazlasına sahip olacağını söyledi. CEO aynı zamanda EA’nın ‘Starwars: Battlefront II’ için son derece somut ‘canlı servis’ planları olduğunu da söyleyerek Los Angeles’ta düzenlenecek EA E3 2017’deki EA Play’de konuyla ilgili daha fazla açıklama yapacağını belirtti.
Söylentilere göre EA’Nın ‘Battlefront II’ için DLC planları ‘Titanfall 2’ de sunulan ek içerik benzeri olabilir. EA ücretsiz DLC haritaları, modlar ve kahramanlar yayınlayabilir, oyun içi ürünleri oyun esnasında satışa sunabilir. EA daha önce ‘Battlefront II’de, ‘Battlefront’ 2015’te olduğu gibi DLC sezon pass’ı olmayacağını teyid etmişti.
Hedefli satışlar noktasında EA CFO’su Blake jorgensen firmanın 2015’in ‘Star Wars: Battlefront’ baskısından 14 milyon adetin yayın tarihinden itibaren mali yılın bitişine kadar satışının gerçekleştirildiğini söyledi. Jorgensen aynı rakamı ‘Battlefront II’nin Kasım 2017 tarihi itibariyle piyasaya çıkarılmasından sonra, Mart 2018 tarihine kadar yakalanmasının hedeflediklerini de belirtti.
2015 ‘Star Wars: Battlefront’ta hayranları üzen en büyük şeylerden biri tek kişilik oyuncu bölümünün olmaması ve daha rahat bir online deneyim sağlamaya dönük olarak sergilenen güçlü yaklaşımdı. Söz çok oyunculu oyundan açılmışken; ‘Battlefront 2’ çok oyuncu modunda artık daha önceki versiyonda olmayan özellik sınıflandırmaları olacak.
‘Star Wars: Battlefront II’ de olması beklenen diğer bir özelik PlayStation VR için sanal gerçeklik desteği. Battlefront’un ‘Rogue One: X-Wing VR Mission’ yapımcısı stüdyo Criterion’ın ‘Battlefront 2’ için VR içerik üzerinde çalıştığı düşünülüyor. Criterion CTO’su Alex Mole geçtiğimiz ay Twitter sayfasından konuyla ilgili olarak birkaç ip ucu vermişti.
‘Star Wars: Battlefront II’ 17 Kasım 2017 tarihinde PlayStation 4, Xbox ve PC versiyonlarıyla piyasaya çıkarılmak üzere planlandı.
Firmanın konferans oturumu esnasında verdiği diğer bir bilgiye göre BioWare’in ‘Dylan’ kod adlı oyunun çıkış tarihinin 2019 mali yılı sonlarına ertelendi. EA aynı zamanda ‘Madden 18’ in Frostbite Engine kullanacağını ve bu yıl eSports piyasasına daha fazla yatırım yapacağını belirtti.