‘Star Wars: Battlefront II’ ve EA’nın yeni oyun stratejileri

Multiplayer oyun stili

EA’nın CEO’su Andrew Wilson yeni serinin, 2015 yılındaki versiyonunun piyasaya ilk çıkışındaki içeriğin üç katı fazlasına sahip olacağını söyledi. CEO aynı zamanda EA’nın ‘Starwars: Battlefront II’ için son derece somut ‘canlı servis’ planları olduğunu da söyleyerek Los Angeles’ta düzenlenecek EA  E3 2017’deki EA Play’de konuyla ilgili daha fazla açıklama yapacağını belirtti.

Söylentilere göre EA’Nın ‘Battlefront II’ için DLC planları ‘Titanfall 2’ de sunulan ek içerik benzeri olabilir. EA ücretsiz DLC haritaları, modlar ve kahramanlar yayınlayabilir, oyun içi ürünleri oyun esnasında satışa sunabilir. EA daha önce ‘Battlefront II’de, ‘Battlefront’ 2015’te olduğu gibi DLC sezon pass’ı olmayacağını teyid etmişti.

Hedefli satışlar noktasında EA CFO’su Blake jorgensen firmanın 2015’in ‘Star Wars: Battlefront’ baskısından 14 milyon adetin yayın tarihinden itibaren mali yılın bitişine kadar satışının gerçekleştirildiğini söyledi. Jorgensen aynı rakamı ‘Battlefront II’nin Kasım 2017 tarihi itibariyle piyasaya çıkarılmasından sonra, Mart 2018 tarihine kadar yakalanmasının hedeflediklerini  de belirtti.

2015 ‘Star Wars: Battlefront’ta hayranları üzen en büyük şeylerden biri tek kişilik oyuncu bölümünün olmaması ve daha rahat bir online deneyim sağlamaya dönük olarak sergilenen güçlü yaklaşımdı. Söz çok oyunculu oyundan açılmışken; ‘Battlefront 2’ çok oyuncu modunda artık daha önceki versiyonda olmayan özellik sınıflandırmaları olacak.

OKU ►  Yeni South Park mobil oyunu açıklandı

‘Star Wars: Battlefront II’ de olması beklenen diğer bir özelik PlayStation VR için sanal gerçeklik desteği. Battlefront’un ‘Rogue One: X-Wing VR Mission’ yapımcısı stüdyo Criterion’ın ‘Battlefront 2’ için VR içerik üzerinde çalıştığı düşünülüyor. Criterion CTO’su Alex Mole geçtiğimiz ay Twitter sayfasından konuyla ilgili olarak birkaç ip ucu vermişti.

‘Star Wars: Battlefront II’ 17 Kasım 2017 tarihinde PlayStation 4, Xbox ve PC versiyonlarıyla piyasaya çıkarılmak üzere planlandı.

Firmanın konferans oturumu esnasında verdiği diğer bir bilgiye göre BioWare’in ‘Dylan’ kod adlı oyunun çıkış tarihinin 2019 mali yılı sonlarına ertelendi. EA aynı zamanda ‘Madden 18’ in Frostbite Engine kullanacağını ve bu yıl eSports piyasasına daha fazla yatırım yapacağını belirtti.

Multiplayer oyun stili

EA’nın CEO’su Andrew Wilson yeni serinin, 2015 yılındaki versiyonunun piyasaya ilk çıkışındaki içeriğin üç katı fazlasına sahip olacağını söyledi. CEO aynı zamanda EA’nın ‘Starwars: Battlefront II’ için son derece somut ‘canlı servis’ planları olduğunu da söyleyerek Los Angeles’ta düzenlenecek EA  E3 2017’deki EA Play’de konuyla ilgili daha fazla açıklama yapacağını belirtti.

Söylentilere göre EA’Nın ‘Battlefront II’ için DLC planları ‘Titanfall 2’ de sunulan ek içerik benzeri olabilir. EA ücretsiz DLC haritaları, modlar ve kahramanlar yayınlayabilir, oyun içi ürünleri oyun esnasında satışa sunabilir. EA daha önce ‘Battlefront II’de, ‘Battlefront’ 2015’te olduğu gibi DLC sezon pass’ı olmayacağını teyid etmişti.

Hedefli satışlar noktasında EA CFO’su Blake jorgensen firmanın 2015’in ‘Star Wars: Battlefront’ baskısından 14 milyon adetin yayın tarihinden itibaren mali yılın bitişine kadar satışının gerçekleştirildiğini söyledi. Jorgensen aynı rakamı ‘Battlefront II’nin Kasım 2017 tarihi itibariyle piyasaya çıkarılmasından sonra, Mart 2018 tarihine kadar yakalanmasının hedeflediklerini  de belirtti.

2015 ‘Star Wars: Battlefront’ta hayranları üzen en büyük şeylerden biri tek kişilik oyuncu bölümünün olmaması ve daha rahat bir online deneyim sağlamaya dönük olarak sergilenen güçlü yaklaşımdı. Söz çok oyunculu oyundan açılmışken; ‘Battlefront 2’ çok oyuncu modunda artık daha önceki versiyonda olmayan özellik sınıflandırmaları olacak.

OKU ►  Mobil cihazlar için en iyi oyunlar

‘Star Wars: Battlefront II’ de olması beklenen diğer bir özelik PlayStation VR için sanal gerçeklik desteği. Battlefront’un ‘Rogue One: X-Wing VR Mission’ yapımcısı stüdyo Criterion’ın ‘Battlefront 2’ için VR içerik üzerinde çalıştığı düşünülüyor. Criterion CTO’su Alex Mole geçtiğimiz ay Twitter sayfasından konuyla ilgili olarak birkaç ip ucu vermişti.

‘Star Wars: Battlefront II’ 17 Kasım 2017 tarihinde PlayStation 4, Xbox ve PC versiyonlarıyla piyasaya çıkarılmak üzere planlandı.

Firmanın konferans oturumu esnasında verdiği diğer bir bilgiye göre BioWare’in ‘Dylan’ kod adlı oyunun çıkış tarihinin 2019 mali yılı sonlarına ertelendi. EA aynı zamanda ‘Madden 18’ in Frostbite Engine kullanacağını ve bu yıl eSports piyasasına daha fazla yatırım yapacağını belirtti.

More from author

Leave A Reply

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

Related posts

Advertismentspot_img

Latest posts

Permolit Boya’dan Uzun Ömürlü Sağlam Yalıtım

Permolit Boya’dan Uzun Ömürlü Sağlam Yalıtım Akçalı Boya ve Kimya San. Tic. A.Ş.'nin en önemli markalarından biri olan Permolit Boya, tüketicilerin ihtiyaçlarına uygun geliştirdiği elyaflı...

YouTube reklamlarında CoinHive JavaScript kripto madencilik kodu tespit edildi

YouTube reklamlarında CoinHive JavaScript kripto madencilik kodu tespit edildi Yeni bir rapora göre, bazı ülkelerde yayınlanan bazı YouTube reklamları, hackerlar tarafından, video izleyicilerinin bilgisayarlarının işlem...

Kara Cuma (Black Friday) çılgınlığı nedir?

Kara Cuma (Black Friday) Şükran Günü’nün (Thanksgiving Day) ertesi sabahında gerçekleşen bir alışveriş çılgınlığıdır. Kara Cuma bu yıl 25 Kasım tarihine denk gelmektedir. Ünlü markalar Kara Cuma’da %80’e varan indirimler...

Want to stay up to date with the latest news?

We would love to hear from you! Please fill in your details and we will stay in touch. It's that simple!