Overwatch’dan berabere biten oyun sayısını azaltacak yeni sistem

Date:

Forumlarda oyunseverlerin onlarca kez dile getirdiği sıkıntının üzerine gidilmeye başlandı!

Belli başlı haritalarda kazananın çıkmaması ve beraberlikle sonuçlanmasının fazla olması oyuncuların bu konuyu epeyce dile getirmesine neden oluyordu. Geliştiricilerin bu talebi karşılamak üzeri ilk adımlarını attılar. Açıklamaları ile, “Assault” ve “Hibrit” olan haritalarda fazla olan beraberlik oranını azaltmak adına kazananı belirleyecek yeni bir sistemin haberini verdiler.

Baş tasarımcı Scott Mercer “Ele geçirme objektifi olan haritalarda kazanma şartlarını değiştirme üzerine testler yürütüyoruz. Bu haritalara Assault haritaları-Hanamura,Volskaya gibi- ve Hibrit olan haritalar -King’s Row, Eichenwalde gibi- da dahil.” şeklinde forumlarda açıklamada bulundu.”Şuanda oyunun canlı sürümünde bu haritalarda olmasını istediğimizden daha fazla sayıda beraberlikle biten oyunlar oluyor. Özellikle defans anlamında avantaj sağlayan Hanamura haritasında tavan yapmış durumda. Biz de bu durumu çözmek adına agresif bir adıma tarak PTR’da ilk denemelerimizi yapma kararı verdik.”

Hanamura haritasının beraberlik oranın %18 olduğunun açıklandığını düşünecek olursak bu gelecek olan sistemin muhakkak eninde sonunda geleceğinden emin olabiliriz.

Neler Değişiyor?

Artık bir takımının diğerinden bir adet fazla objektif ele geçirmesi kuralı tarih oluyor. Bundan böyle berabere olan durumlarda hangi takım daha fazla yüzdelik oran ele geçirmişse o galip sayılacak. Hali hazırda olan %33 olan ele geçirme aralıkları olarak düşünmeyin bunu. Ele geçirilen yüzdeyi düşürebileceksiniz. Ancak bu düşürmeye rağmen ele geçirilmiş maksimum yüzde bir kenarda kalacak. Maksimum yüzde kalsa dahi, o objektifin ele geçirilmesini engelleyip saldırı sırası size geldiğinde rakip takımı yenebilirseniz bu yüzdenin bir önemi olmayacak. Rakip oyuncuları objektiften temizlemeye çalışmak hala önemli anlayacağınız.

Milim farklı galibiyetler yolda

Bu değişiklikler sayesinde, ne zaman objektife ulaşırsanız ulaşın, %1’lik bir artış sizin avantajınıza olmuş olacak. Bir oyunu berabere bitirmenin tek koşulu iki takımında birbirini objektif noktasını ele geçirmede %0’da tutması olacak. İstatistiksel olarak gerçekleşmesi zor bir durum yani.

Scot Mercer’ın vermiş olduğu örneğe bir göz atalım:

A Takımı 1. noktayı ve 2. noktayı 3 dakika kalarak ele geçiriyor.

B Takımı 2 noktayı da 0 dakika kalarak ele geçiriyor.

Bu sonuçların ardından, A Takımının tekrardan saldırıya geçmesi için 3 dakikalık bir süresi var. Bu süre zarfı içerisinde ilk noktaya A Takımından birisi gelirse ve rakip oyunculardan kimse o noktada değilse %1’lik artış ile A Takımı oyunu kazanacak.

Bu değişikliklerin sadece Assault haritalarında (Hanamura, Temple of Anubis ve Volskaya Industries) ve Hibrit haritalarda (Eichenwalde, Hollywood, Numbani ve King’s Row) geçerliği olacağını hatırlatmakta fayda var.

Ali İlterhttps://teknoformat.com/author/ali
Bilgi teknolojileri yöneticisi, Teknoloji ve Teknolojik gelişmeler, her zaman ilgisini çekmiştir. Teknolojik araştırma ve geliştirme konusunda uzmanlığıyla ekip lideridir.

Leave A Reply

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

Paylaş

Popular

More like this
Related

Permolit Boya’dan Uzun Ömürlü Sağlam Yalıtım

Permolit Boya’dan Uzun Ömürlü Sağlam Yalıtım Akçalı Boya ve Kimya...

YouTube reklamlarında CoinHive JavaScript kripto madencilik kodu tespit edildi

YouTube reklamlarında CoinHive JavaScript kripto madencilik kodu tespit edildi Yeni...

Kara Cuma (Black Friday) çılgınlığı nedir?

Kara Cuma (Black Friday) Şükran Günü’nün (Thanksgiving Day) ertesi sabahında...

BitCoin Nedir? CryptoCurrency Kripto Para Nedir?

BitCoin Nedir? CryptoCurrency Kripto Para Nedir? Bitcoin nedir, Kripto para...